DZIEŃ WYCIECZKOWY FINAŁU XLIX OMTTK W RUMIA 2023

Emocje opadły, wszyscy wypoczęci i uśmiechnięci po śniadaniu ruszyli na wycieczkę niespodziankę. Dopiero w autokarze dowiedzieliśmy się gdzie nas zabierają. Pierwsza nasza atrakcja było Akwarium Gdyńskie w Gdyni, w którym zobaczyliśmy masę bezkręgowców i raf koralowych. Po zwiedzeniu Akwarium przeszliśmy do zwiedzania Okrętu ORP Błyskawica, wszyscy byliśmy zachwyceni całym wyposażeniem okrętu w środku jak i na zewnątrz. Zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie i przeszliśmy na zwiedzanie Statku Dar Pomorza który również bardzo nam się podobał.

Kolejna nasza atrakcja był rejs statkiem z Gdyni na Hel, na pokładzie dostaliśmy pyszny ciepły obiadek i mogliśmy wypływać. Po drodze zobaczyliśmy zatokę gdańska i później tylko morze z każdej strony. Pod pokładem statku czas umijali nam 3 młodzi muzycy grający na trąbkach przy których wszyscy tańczyliśmy i śpiewaliśmy a nasz Dykcio przez cała podróż śpiewał „Biała mewo leć daleko stąd….” Podróż na Hel minęła nam szybko i bardzo wesoło. Na Helu mieliśmy troszkę czasu, każdy mógł iść gdzie tylko chciał, niektórzy wybrali lody, niektórzy krótkie zwiedzanie a niektórzy jakiś szybki obiadek. Po ponownym zebraniu się na statku ruszyliśmy w stronę Gdyni zahaczając o Sopot. Zobaczyliśmy tylko Sopot ze statku ponieważ były tak duże fale ze płynęliśmy dużo dłużej niż powinniśmy. W drodze powrotnej pod pokładem chłopaki z trąbkami znów umijali nam świetnie czas bawiąc się i tańcząc. I tak po całym dniu wrażeń wróciliśmy na kolacje.