W POSZUKIWANIU ŚW. MIKOŁAJA – BOLESŁAIEC 2021

Tradycyjna wycieczka „W poszukiwaniu Św. Mikołaja” – 6.12 odbyła się w tym roku do Bolesławca. Uczestnicy naszego Koła oraz pracowni teatralnej i ceramicznej działu II wypełnili 55 osobowy autokar. W trakcie, gdy plastycy doskonalili się na warsztatach w Bolesławieckich Zakładach Ceramicznych pozostałe grupy zwiedzały dział historii miasta Muzeum Ceramiki. Gdy i teatromani udali się na warsztaty sceniczne w Młodzieżowym Domu Kultury im. Stanisława Wyspiańskiego turyści pokonali 2 trasy TRInO (11/D/21 i 12/D/21) co zaowocowało zdobyciem odznaki „Zorientowani na Bolesławiec”. W międzyczasie świetnie poradzono sobie z mroźną temperaturą. Herbatka i pączek w Rynku załatwiły sprawę. Wszystkie grupy spotkały się o godzinie 13.00 w MDK. Zwiedziliśmy placówkę i jej pracownie tematyczne. Oprowadzał sam dyrektor Dariusz Uściński. Po tych wrażeniach wszystkim smakował kateringowy obiadek. W dobrych nastrojach przeszliśmy do pobliskiego Teatru Starego, gdzie na scenie nastąpiło spotkanie ze św. Mikołajem. Śmiechom nie było końca, gdy główny bohater dnia wypytywał uczestników wycieczki o stopnie, talenty i … „czy byli grzeczni?”. Po intensywnym dniu ruszyliśmy naszym autobusem w drogę powrotną, a że była daleka do naszego MDK-u dotarliśmy po godz. 17.00. W wycieczce brali udział: Piotr i Krzysztof Ziarnowski, Angelika Borońska, Karolina Tyńska, Agata Kudarewska, Klara i Janek Wojewodzic i Franciszek Stolarczyk.