XI WYPRAWA DO KORONY GÓR POLSKI

17 stycznia 2015 – XI Szczyt do Korony Gór Polski: KŁODZKA GÓRA ZDOBYTA!!!!!!!!!!!

Jak zawsze zebraliśmy się pod eMDeKiem, wsiedliśmy do busa i ruszyliśmy na kolejną wyprawę. Po drodze w Kłodzku odwiedziliśmy Krzyż pokutny w ciekawym miejscu, bo na cmentarzu. N Przełęczy Kłodzkiej nie było śladu śniegu, wzięliśmy plecaki i poszliśmy. Wszyscy się zmęczyli, cały czas było pod górę, a gdy chwilami było z górki lub po prostej to były to krótkie odcinki. Trochę, poza szlakiem odwiedziliśmy Szeroką Górę, aby zrobić sobie zdjęcie przy tablicy na szczycie, którą powiesił pan Mirek z Bielawy. Na szczycie Kłodzkiej Góry rozpaliliśmy ognisko na śniegu. Piekliśmy kiełbaski i grzaliśmy się przy ogniu. Po zjedzeniu posiłku ustawiliśmy się do zdjęcia z tabliczką, gdzie było napisane, że zdobyliśmy szczyt Kłodzkiej Góry. Po zdjęciach „Dykcio” przykleił do tabliczki nasze logo. Ruszyliśmy w drogę powrotną. Cały czas było z górki i troszkę pod górkę, ale niewiele. Potem długo czekaliśmy na naszego busa, bo kierowca nie wiedział jak do nas trafić. Na dokładkę rozpoczął padać deszcz i zrobiło się zimno. Kolejna wyprawa zaliczona.